1. Køb hos armandos.dk
2. Reklamation
Eventuelle fejl eller mangler ved maden skal meldes straks ved afhentning eller umiddelbart efter, du opdager fejlen. Du skal så vidt muligt beskrive, hvordan fejlen eller manglen viser sig. Da der er tale om fødevarer, gælder reklamationen kun ved eller umiddelbart efter afhentning.
3. Levering
Vi tilbyder i øjeblikket ikke udbringning. Alle ordrer skal afhentes på restauranten.
Armandos forbeholder sig ret til ændringer i bestillinger, fx ved udsolgte varer. I sådanne tilfælde vil du blive informeret ved afhentning.
4. Betaling
Betaling sker ved afhentning. Vi accepterer følgende betalingsformer:
Kontant
Dankort
Visa/Dankort
Alle priser er inkl. moms.
5. Fortrydelsesret
Køb via Armandos.dk er omfattet af undtagelserne i forbrugeraftaleloven, da der er tale om fødevarer. Derfor ydes ingen fortrydelsesret eller returret.
6. Misbrug
Enhver form for misbrug af Armandos.dk (falske bestillinger, forsøg på svindel m.v.) vil blive registreret og retsforfulgt.
7. Persondatapolitik
De oplysninger du afgiver (navn, adresse, telefonnummer, e-mail m.m.) anvendes udelukkende til at behandle din bestilling og videregives ikke til tredjepart.
Vi logger din IP-adresse, når du besøger Armandos.dk. Disse oplysninger overføres og opbevares ikke krypteret. Betalingsoplysninger udveksles dog altid krypteret, hvis onlinebetaling bliver mulig i fremtiden.